2009. november 23., hétfő

Welness...

Hét végére elutaztunk apával egy welness programra. Gondoltuk a karácsonyi nagy hajtás előtt ránk fér. Apának meg a nyári és őszi hajtás után ki kellett áztatni megfáradt testrészeit.
Szóval el is indultunk péntek reggel Dobogótomajra. Hévíz mellett van, már igen ismerősek vagyunk arra. Az utóbbi nyarakat a Balaton bejárásával tettük élvezetessé. Szóval az út elég hosszú és unalmas is volt, mert egészen Szekszárdig tiszta köd volt. Volt olyan kb.18-20 km-es szakasz, ahol csupán 30-cal döcögtünk, mert az orrunkig sem láttunk.
Aztán ahogy átértünk a Dunán, lassan kezdett tisztulni a kép. Gyönyörű napsütés. Tényleg igaz a mondás: "A felhők felett mindig kék az ég."
Megérkezésünk után az első dolgunk az volt, hogy kerestünk egy éttermet, ahol ehetünk egy jót. Olyan éhes voltam már ( du.3-kor) hogy egy bivalyt is megettem volna. Na azért bivalyt nem rendeltem, de cigánypecsenyéből az összes lecsúszott:-) Nesze neked fogyókúra és welness hétvége;-) Az étterem mellett volt egy mini vadaspark. Itt láttam először fehér fácánt. Volt ott valami kecske féle is. Talán hegyi kecske:-)
Bocsánat,de nem mutatkozott be, így nem tudom a pontos nevét.
Körül néztünk még Hévízen mielőtt elfoglaltuk volna a szálláshelyünket.
Örömmel láttuk, hogy nem sok minden változott mióta utoljára ott jártunk. Magyar szót alig hallani, és csupán német rendszámú, szipi- szupi autók közlekednek. A mi ladánkat is úgy megnézték, hogy már azt hittük mindjárt ajánlatot is tesznek rá mint múzeális értékre:-))))
Végül bejelentkeztünk a szállodába. Csodás hely! Nagyon színvonalas szolgáltatással, és igényes kivitelezéssel. Tényleg le a kalappal.

A probléma csak bennünk van. Szerintem nem mértük fel az üdülési szokásainkat. Nem nekünk való az egy helyben cövekelünk üdülés. Mivel jól ismertük a terepet, nem is mentünk sehova, így viszont unatkoztunk. Az ágyon feküdni, és a távkapcsolóval babrálni itthon is tudunk. Már nem hozott lázba az uszoda sem, a szaunát meg én nem bírom.
Szombaton lementünk a tóra fürdeni, de ott is csak fél órát lehettem a vízben, mert a magas vérnyomásnak és a szívritmus zavarnak nem tesz jót a sok meleg víz. Hangosbemondón figyelmeztettek is, nehogy elfelejtsük. Egyébként nagyon szépen és igényesen felújították a fürdőt.
Vasárnap reggel mikor felébredtünk már pakoltunk és jöttünk is haza. Képet nem sokat tudtam készíteni, mert nagyon párás és ködös volt az idő.
Ezek a képek még az első napon készültek, mikor még sütött a nap.
Tanulság: Ne akarj flancolni, inkább nyaralj, telelj úgy ahogy szoktál.

Nincsenek megjegyzések: