2009. november 11., szerda

Karácsonyi akcióm

Nagy örömmel tölt el a tudat, hogy tetszik nektek a karácsonyi akcióm. Mármint a fotókönyves. Pár helyről kaptam visszajelzést, hogy jó ötlet. Itt kell viszont megjegyeznem, hogy nem az én ötletem volt, csupán csak átültettem az én családomra. Akitől kipattant a szikra az Jociandi volt.
Másik tartozásom az, hogy az előző képeknél nem írtam kinek a kitjeit használtam. Nos ezt utólag már eléggé macerás megkeresni, de azért nagyjából tudom, hogy kedvenceimet: Bell Vidotti és Adelina kitjei voltak. Talán még innen- onnan tallóztam be más kitekből is, és ha valaki felismerné a sajátját, akkor elnézést kérek, hogy nem említettem.
Viszont itt vannak az új képek az albumba. Nem egyszerű dolog megszerkeszteni őket, de azért igyekeztem. Vannak közöttük dupla oldalak is.

Ezen a képen a húgom három éves. Sajnos nem találtam kicsi babás képet róla.
Csipke: Krissztől
öv: Miggs
Keret: ILR Bent
A többi alkotót sajonos így utólag nem igazánt tudtam összeszedni:-(

Ez a kép teljes egészében a Reve denf készletével készült.

Itt Adelina kitjét használtam.


Unshlead kit és Krissz gyűrt papírszél.

RDH Fairys Dance készlet+ Georgeous Glass keret

Hát egyenlőre ennyi. Tengernyi elfoglaltságom mellett csoda, hogy ennyit is össze tudtam rakni.
Remélem tetszik:-)

Nincsenek megjegyzések: