2009. november 3., kedd

Itt a tél?

Ma elugrottam a közeli városba (Bajára) mert dolgom volt.
Útban oda fele hatalmas pelyhekben elkezdett hullani a hó. Végre havazik!- volt az első gondolatom. Aztán belémhasított, hogy még igen korai havazás ez.
Senki ne értsen félre, nagyon szeretem a havat!!!! KARÁCSONYKOR na jó meg a két ünnep között, de azután semmi keresni valója nálam.
Mindig tiszta depis leszek télen, mert nincs napsütés, hamar sötétedik. Egy jó ideje már megtaláltam az ellenszerét, de azért a tavasznál és a nyárnál nincs is szebb időszak. Talán a langymeleg ősz.
Viszont mikor hidegre és latyakosra vált az idő azt már nem szeretem.
Szóval vegyes érzelmekkel fogadtam az első havat. Végül is úgysem marad még meg, és remélem nem fog karácsonyig túl sok esni.
Most pedig igazán szépen esett. Egy kicsit még karácsonyi hangulatba is kerültem:-)

Ma igazán jó híreket kaptam. Reggel mindjárt azzal kezdődött, hogy a kiállítás amire már nagyon készülök eltolódik húsvétra. ( Bevallom nem is bánom, mert több időm lesz festeni)
Aztán lehetőséget kaptam, hogy a képeimet megmutassam és eladhassam a karácsonyi vásáron, Csanádon. Már ennek is rettenetesen örültem.
A legnagyobb öröm pedig este ért, mikor Niki lányom közölte velem, hogy megnyerte a meseolvasó versenyt:-)))))
Nagy gratula neki!

Nincsenek megjegyzések: