2008. november 19., szerda

Színházban

Hétfőn végre eljött a várva várt nap!
Színházba vittük az ifjuságot.
Barátnőm és én gondoltunk egyet egy hónappal ezelőtt és megleptük nagylányainkat egy színhátlátogatással.
Már az is öröm volt számomra, hogy ezt a lányok igen pozitívan fogadták.
Nagyon készülődtek, igazi csajos készülődés volt. Olyan te mit veszel fel? Mit húzzak? Kérdésekkel.
Aztán persze mindenki nagyon csinos volt.
Rengetegen voltak az előadáson, igaz a nézők kétharmada idősebb korosztályból való, de minket ez nem zavart.
Igazi parádés szereposztás volt. Gergely Róbert, Csala Zsuzsa, Straub Dezső, Beleznai Endre és még sokan mások. Ja a címe: Fiatalság bolondság.
Egy zenés szindarab ami nagyon mulatságos is volt.
El sem tudom mondani mennyire örültem- mikor félve a lányokra pillantottam az előadás alatt-és megláttam a mosolygós arcukat. Nagyon tetszett nekik is a darab.
Mikor vége lett a színháznak az volt az első szavuk: Ugye eljövünk máskor is....
És persze, hogy eljövünk! Már ki is néztük a következő darabot. Az egy musical lesz.
Szóval a színház megszerettetése a gyerekekkel könnyebb volt mint gondoltam.

Nincsenek megjegyzések: