2008. november 13., csütörtök

Ma vége!

Ma végre letettem az utolsó vizsgámat is ebben a negyedévben.
Most megkönnyebbülve ülök a számítógép előtt, és írom a mai nap történéseit.
Ugyanis van mit írni.
Ma a szokásos időben hajnali 4,30-kor keltem. Elmentem dolgozni a pékboltba, délig.
Délben hazarohanás, tusolás és irány a bank. Aláírtuk a hitelszerződést. Aki most megállapítja magában, hogy elég lassan megy a dolog az jól látja. Az az érzésem, hogy a bürokrácia megöli a tettet. Na mindegy, ez van ezt kell szeretni. Aláírtuk a nevünket kb. 50 lapnak mindkét oldalán.
Utánna rohantunk a nagyobbik lánynak
vásárolni ruhákat, mert mindent kinőtt és már nagyon szégyelltem, hogy szemmel láthatóan kicsi ruhákban jár. Na azért annyira nem vészes a dolog, de kamaszlányról van szó így nem járhat akármiben. Nagyon nehezen találtunk olyan üzletet ahol van neki való ruha és megfizethető is. Vettünk két nadrágot meg két hosszú újjú pulóvert. 11000ft-ból meg is úsztam. Még jó hogy lehet kapni.
Vásárlás után rohantam a suliba megírni az utolsó vizsgáimat.
Irodalomból az érvelést választottam, angolból pedig már a jegyemet is tudom. 3-as lett.
Nem igazán izgat az angol nem is készültem rá.
Az irodalom dolgozat témáját jól megválasztott
am.
"De ifjú kedvem forró vágya más:
Jövőmbe vetni egy tekintetet.
Hadd lássam, miér küzdök,mit szenvedek."

(Madách Imre: Az ember tragédiája)
Mutassa be két mű jövőről alkotott elképzeléseit! Szeretné ha ezek beteljesednének? Miért igen miért nem?
Na ezt kapjátok ki ! Én ezt választottam.
Alig 1-2 emberke mert ennek a feladatnak nekiv
ágni.
Az eredményt majd megírom a jövő héten.
Itt dolgozom:

A másik meg a szétdolgozott papucsom

Nincsenek megjegyzések: