2008. november 22., szombat

Mindennapok


A héten nagyon sok minden történt a színházlátogatáson kívül is amit még nem írtam meg.
Például megtanultam sthillel fát vágni.
Niki kislányom megbetegedett és csütörtök este elvittem orvoshoz, munka után. A doki nem nagyon akarta megvizsgálni mondván a délutáni rendelés az egészségeseknek van.:-)))
Egészségesen ki megy orvoshoz? Én közöltem vele, hogy márpedig nem megyek el addig, amíg meg nem vizsgálja a gyerekemet, mert beteg és azért van orvosunk, hogy ellássa a betegeket.
Szép világot élünk mikor már az orvossal is össze kell veszni mert nem akarja megvizsgálni a gyereket. Végül is győztem. A gyerek meg lett vizsgálva és meg lett állapítva, hogy tényleg beteg. Naná hogy beteg!!!

Bettikémnek gitárórája már nem nagyon lesz . Teljesen megtanulta az akkordozást. Jövőre már gitárdarabokat fognak tanulni. Ez a lány írtó könnyen tanul meg mindenféle zeneszerszámon játtszani. Gitározni is alig egy év alatt megtanult, úgy hogy pár hónap kimaradt. Hozzáteszem nagyon jó tanára van. Türelmes és nagyon ért a gitárhoz. Láttszik rajta mennyire szereti azt amit csinál.
Egész télen a legnagyobb hidegben is Ő járt hozzánk és tanítgatta a lányomat. Köszönet neki mindenért!

Nincsenek megjegyzések: