2010. március 11., csütörtök

Tavaszi szél havat áraszt:-(

Végre itt a tavasz!- gondoltam még pár napja. Ma reggel viszont rájöttem, hogy a Tavaszi szél, nem vizet, hanem havat áraszt. Reggelre vagy 15 centiméternyi friss hó köszöntött...
Na ez igazán nem volt szép az égiektől. Én itt teljes lelki nyugalommal várom a tavaszt- gondolván már a kertre, és mit hova ültessek- erre beburkolnak minket megint a fehér takaróba. Nagyon remélem, hogy ez volt az utolsó rúgása a télnek.

Mivel már tegnap is nagyon hideg volt kint és igazából nem tudtam semmi érdemlegeset csinálni a kertben, kicsit körülnéztem a scrappes oktató videók között. Hát találtam egy csomó érdekes dolgot. Például a scrapbook.hu oldalán megtaláltam hogyan kell aprólékos kivágást készíteni. Na ezzel elszórakoztam egy ideig, mert hát miért is működne nálam valami úgy ahogy az oktatófilmben van. Még szép, hogy nálam pont fordítva jelöl ki mindent a program. ( Nem is én lennék, ha valami flottul menne) Szóval ezzel elment a délelőttöm, de legalább lett három csipkém, amit fel tudok használni, és ÉN saját magam készítettem!!! Rendkívül büszke vagyok magamra ám!
Akinek viszont köszönhetem az újfent krissz!
Délután aztán megint nekiestem a videóknak és a cewe oldalán pedig a photomask készítésének rejtelmeibe vezettem be magam ismét krissz segítségével.
Aztán láttam, hogy a heti kihívás pont egy photomaskos téma. Nekem sem kellett több, mindjárt elkezdtem egy tavaszi témában képet gyártani. Ma reggel fejeztem be, és úgy döntöttem, havazás ide, tavasz oda..... csakazértis tavaszi oldal lesz a témám!
Felhasználtam a képemen az összes tegnap szerzett tudásomat. Vagyis a photomask és a csipke az én művem. A többit pedig Leni Mart tavaszi kitjéből.

Nincsenek megjegyzések: