2010. március 4., csütörtök

Tavasz?

Most, hogy befejeztem a festés nagy részét, végre van időm újra a scrappre. A gondom csupán annyi, hogy nem találtam témát. Aztán kimentem a kertembe egy nagyot sétálni, és jött az ihlet.
Meg kellene örökíteni az ébredező természetet. Fogtam a fényképezőgépet, és készítettem pár fotót a hóvirágokról a saját erdőről, amint még csupa kopasz, de a madárkák dalolása már megtölti élettel. Lefényképeztem a fakadó rügyeket is.
Igaz, hogy még visszatér a tél egy csöppnyi időre, de már az utolsókat rúgja.
A képek közül pedig néhányat felhasználtam a Tavasz című oldalamhoz.
Kerestem pár képet Kaukenhofról, ahol tavasszal virágba borul minden és a cím betűit azzal készítettem el.

Gyönyörű virágok


Jó lenne egyszer tavasszal ide is eljutni.

Aztán rátaláltam a Shine on blogtrain játék készleteire és mindjárt tudtam, hogy ehhez a témához fogom felhasználni.-Jph
-Let Me Scrapbook
-SSFT
Az Ő készleteik egy egy darabját használtam fel.
Mikor jobban körül néztem a tavasz mappámban, felfedeztem egy már régebben zsákmányolt, de igen jó kis kitet. Gondoltam miért ne, ezt is hozzárakom.
Így került bele Leni Mart -Spring c. kitjéből is pár darab.
Na jól megvariáltam:-)))
Igazi designer kavalkád.
Végül itt a kép:

Nekem nagyon tetszik. Olyan igazi tavaszias hangulatot áraszt.

Aki vágyik már a jó időre, annak szeretettel nyújtom át ezt a képet.

Nincsenek megjegyzések: