2010. február 2., kedd

Fent vagyunk a hálón:-)

Tegnap nézegettem az egyik barátkereső portál oldalát, és mit találtam....
Veszettül táncolunk egy bálban és csápolok a végén.
Na az igazság az, hogy voltunk Borotán bálban, ahol igen igen jól éreztük magunkat. Én személy szerint nem ittam semmi alkoholt, a többiekért pedig nem vállalok felelősséget. A buli eszeveszetten jó volt és közben le is videóztak minket.
Tegnap ennek a videónak találtam meg egy klipp változatát. Apa szólót táncol én pedig a legvégén becsápolok:-)))))
Ha érdekel a videó itt megnézheted.
A bál bevétele az iskola támogatására ment. A szülők tényleg megtettek mindent, hogy jó hangulatú legyen a bál. Képesek voltak saját műsorral előrukkolni. ÉÉÉÉÉÉs milyen jó volt! Minden tiszteletem a borotai szülőké. Le a kalappal.

Nincsenek megjegyzések: