2010. január 5., kedd

Szeretném

Szeretném...
Ez a heti Cewe kihívás címe. Minden realitást mellőzve kell megálmodni álmaink oldalát. Mármint amikről álmodunk, azt kell oldalba foglalni. Nem kell elgondolkodni, hogy lehet e, hogy reális e az álmunk. Végre valami ami nekem is nagyon fekszik. Mert álmom az nekem is van. Hirtelen annyi ötletem támadt, hogy nem is tudtam melyiket készítsem el. Végül a földön maradtam. (Pedig gondolatban már az űrben is jártam:-))
Mivel nagyon szeretek utazni és új tájakat felfedezni, ezt a témát dolgoztam fel. Egyik nagy vágyam, hogy" bejárom a földnek minden zeg-zugát." - van is egy ilyen dal. (Sajnos nem tudom a folytatását.)
Ez köré rendeztem a képeket, amiket innen szereztem be.
Először is készítettem egy hátteret, ami a földet ábrázolja, egy kicsit régies formában. Ehhez felhasználtam krissz freebijének hátterét is, és a netről szedtem hozzá a térképet.
A képek kerete ILR Bent-től van. A többi apróság meg már rég meg van nekem, csak ömlesztve és sajnos fogalmam nincsen kitől vannak.
A megjegyzéscetli ismét krissz freebije.
Nagyon imádtam ezt a kihívást. Valószínűleg nem állok meg a földön és képekbe foglalom a többi, földöntúli vágyamat is.
Itt a kép:

5 megjegyzés:

krisssz írta...

Szeretném bejárni a Földet,
Minden zegzugát,
Ezernyi ismeretlen széppel
Vár a nagyvilág.
Szeretnék ismerni sok embert,
Szerezni új barátokat,
Hajóval átszelni a tengert
S megmászni az Alpokat.
Szeretném bejárni a Földet,
Minden városát,
Amit csak alkotott az ember,
Látni száz csodát.
Szeretnék mindenkit szeretni,
Aki a földgolyónkon él,
Bejárnám boldogan a Földet,
Ha te is mindig velem jönnél.

A többit a Cewén:))

jociandi írta...

Nagyon eltűntél msn-ről! Milyen lett az album???

Timi írta...

krissz!
Naagyon köszönöm! Végre megvan a szövege annak a dalnak, ami mindig a fejemben van.

Timi írta...

krissz!
Naagyon köszönöm! Végre megvan a szövege annak a dalnak, ami mindig a fejemben van.

wwlf írta...

Jó elhatározás! Hajrá!!!