2009. december 23., szerda

Feldolgozott képek

Ahogy ígértem, a képeket feldolgoztam, és készítettem két scrappes oldalt.
Nem volt nagyon nehéz dolgom. Az első képen egy új technikát a tükröződést próbáltam Krissz instrukciói alapján. A cewe oldalán nagyon klasszul bemutatja hogyan kell csinálni, még az ilyen kétbalkezesek mint én is megtudjuk csinálni.


Ehhez a képhez scrappfamily White Christmans Kitjét használtam. Tükrözést és displace-t használtam.


Ez a kép krissz kitjéből készült. Nem használtam semmi különös effektet, csak felpakoltam a képeket. Igazából annyira jó ez a kit és pont a színek is passzolnak a képekhez, hogy nem tartottam fontosnak bármi mást rátenni.
Itt szeretném megköszönni krissznek a csodás kitet. Nagyon jó vele dolgozni. Pikk-pakk készen lettem vele.
Remélem mindenki készül már a holnapi napra, és nem őrült bele a sütés főzés takarítás ördögi körébe. Kívánok minden kedves olvasómnak és ismerősömnek Békés boldog nyugodalmas karácsonyi ünnepeket. Scrappeseknek pedig sok-sok képtémát:-)))
Fogadjátok tőlem a kedvenc együttesem egyik nagyon szép karácsonyi zenéjét. Itt meghallgathatod.

Nincsenek megjegyzések: