2009. december 10., csütörtök

Egy letudva

Na kérem ezt is megéltem!
Készen van a karácsonyi ajándék. Megalkottam a fotókönyvet, sőt, már meg is rendeltem.
Már nem sok hiányzott hozzá, de valahogy nem volt lelki erőm befejezni. Aztán Jociandi ma figyelmeztetett, hogy lehetőleg még ma rendeljem meg, különben nem lesz készen karácsonyra.
Ettől igencsak berezeltem ( még a végén találhattam volna ki valami más ajándékot) nem volt ihletem mit is lehetne mást készíteni. Úgyhogy megcsináltam a hiányzó oldalakat. Nem volt nagy ötletem, így elővettem régebben megscrappelt képeket és áthúztam a jó méretű oldalamra őket.
Némileg könnyebb így mintha egy teljesen új oldalt készítenék.
Szóval ez lett belőle:

Ez a fotókönyv eleje
Sajnos nem volt jobb ötletem.


Ezt a dupla oldalt már csak átmásoltam egy már rég kész oldalról.


Az utolsó oldalra pedig olyasvalamit szerettem volna, amiből kitűnik,
hogy tudjuk mit is éreznek irántunk a szüleink, mert mi is
ugyanazt érezzük a gyerekeink iránt.

Szóval alkotói válság ide vagy oda, muszáj volt ma dolgozni egy kicsit. Érzem, hogy nem olyan lett mintha sziporkáztak volna az ötleteim ,de a lényeg az : Kész van egy ajándék.
Hűűűű hát nem volt egyszerű:-)))


Nincsenek megjegyzések: