2008. december 25., csütörtök

December 8.

Most pedig karácsony lévén van egy kicsi szabadidőm. Bepótolom az eddig elmulasztottakat.
Leírom az elmúlt pár nap eseményeit, de csak a legfontosabbakat.
Kezdem december 8-ával.
Ez a nap eléggé zűrös volt. Jobban mondva nem is a nap, hanem az este.
Főnöki engedéllyel fél órával előbb bezárhattam, mivel 17 órára jegyünk volt a színházba.
Délután ledolgoztam a munkaidőmet, zárás közben át is öltöztem. Mire bezártam a boltot meg is érkezett a nagyobbik lányom és már mentünk is a barátnőkért.
Nem igazán akarok nagyot mondani , de kb. 15 perc alatt bent voltunk Baján, így még éppen elkaptuk az előadás elejét, vagyis nem maradtunk le semmiről.
Drakula gróf életét feldolgozó musicalt néztük meg.
Pazar volt a szereposztás és a musical amúgy is kedvencem. Mint kiderült a lányomnak is.
Még külön élmény is volt mikor a záró felvonásban mellettem haladt el Drakula gróf és az egyik vámpírja jól rám ijesztett. Még jó hogy moderáltam magam és nem hasítottam le neki egy nagy pofont amit különben reflexből szoktam. (Szép lett volna mehettem volna én énekelni a színpadra a fa hangommal :-)
Este eléggé későn érkeztünk haza és fáradt is voltam, de ezt a fáradtságot szeretem! Mikor olyasvalamitől fáradok el amit élveztem is.

Nincsenek megjegyzések: