2008. december 25., csütörtök

December 20


Ma munka után nekiláttunk végre a konyha átrenoválásának saját kezűleg.
Mikor hazaértem, gyorsan Bettikém segítségével kipakoltuk a szekrényeket, apával pedig kihordtuk azokat.
Végre megkezdődhetett a nagy munka. Apa gyorsan lealapozta a falakat, lefestette a mennyezetet.
Mire ezzel végzett már kezdhettük is az antikolást. Hát mit is mondjak nem egy könnyű művelet. Mikor apa felvitte
a színt körkörös mozdulatokkal egészen könnyűnek tűnt a művelet. Várni kellett egy kicsit amíg megszárad és aztán lehetett puha ronggyal körkörösen áttörölgetni. Ekkor kapta meg az igazi anitkolt stílusát. Nekem nagyon bejön, de utánna egész éjjel nagyon fájt a vállam. Pedig én aztán bírom a fizikai munkát....
Közben én azért létrára is másztam és fent a stukkóknál ecsetet fogtam és óvatosan körbefestettem, hogy nehogy színes legyen a fehér része. Meg persze mindjárt csempét is tisztítottam.
Nem panaszkodhattam eléggé jól haladtunk a munkákkal. Este fél tízre be is fejeztük a festést.
Elégedett vagyok a művünkkel:-))))

Nincsenek megjegyzések: